U L T R A V I S I O N

F E E L Y O U R D R E A M S T O U C H Y O U R F U T U R E

U L T R A V I S I O N

F E E L Y O U R D R E A M S T O U C H Y O U R F U T U R E

انتقاد شدید شهرام شب پره از بنیامین

انتقاد شدید شهرام شب پره از بنیامین بهادری


شهرام شب پره" از پیشگامان موسیقی پاپ ایران با حضور در برنامه ی یکی از شبکه های ماهواره ای ، از بنیامین بهادری به شدت انتقاد کرد!


او درباره آلبوم های بنیامین چنین گفت : بنیامین فقط 2 آلبوم دارد که فقط 2 آهنگ اولین آلبوم او خوب بودند و آلبوم دوم او را باید دور ریخت !! من بنیامین را قبول دارم ولی نه او و نه 90 نفر دیگر مثل او نسبت به خوانندگان خارج از کشور هیچ هستند!

وی درباره کنسرت اخیر بنیامین در لندن گفت : من در آن کنسرت حضور نداشتم ولی فیلم آن را دیدم . بنیامین از 50 دقیقه برنامه در آن کنسرت 40 دقیقه را خارج خواند ! اگر من این کار را انجام می دادم ، مردم من را هو می کردند!

شهرام شب پره در پایان درباره حمایت مردم از کنسرت های بنیامین در خارج از کشور گفت : چون به ما هنرمندان خارج از کشور اجازه کنسرت در داخل ایران را نمی دهند، مردم نیز نباید از کنسرت های بنیامین و دیگر خوانندگان داخل ایران در خارج از کشور حمایت کنند ! من حاضرم به خاطر کنسرت در ایران حتی نوع شعر های آهنگ هایم را مطابق قوانین ایران عوض کنم!

این در حالی است که شهرام شب پره خود را مرد اول موسیقی پاپ ایران ، king of pop music و لقب هایی این چنینی معرفی می کند و بخش اعظمی از اثار جدید او به هیچ وجه محتوا ندارند و موسیقی بسیاری از موزیسین های پاپ داخل کشور بسیار بهتر از آثار وی می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد